Nekad Gargamel4070 | Medlem ansökning (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargamel4070

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Gargamel4070#8275

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Andersson och är 23 år gammal och jag är en snäll och rolig kille. Jag kommer ifrån Irak men det blev krig där så jag behövde fly till sverige. när jag kom till sverige så upptäckte jag att köra bil var jätte kul så jag vill bli en taxichaufför och att det är kul att se till exempel om någon behöver skjuts hem ifrån en bar så att dem känner sig trygga och göra så att dem har en rolig resa hem. Men om jag inte skulle bli taxichaufför så vill jag bli polis och stoppa kriminella för jag vill inte att det ska bli som Irak i Sverige för jag tror om jag får sätta in många kriminella bakom galler så kommer jag känna mig lyckad för att få bidra och bo i sverige

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till serven genom att bli polis för att stoppa gängkriminalliteten så att inte alla känner sig otrygga och stoppa faran eller så kan jag bli taxichaufför och skjutsa folk ditt dem behöver så att den blir en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska få leva sitt egna liv men man ska kunna offra sitt liv för andra och ingen ska ha det orättvist och alla ska ha lika kul under ett scenario

Hur hittade du Unive? Min kompis Joel rekommenderade serven till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka