Nekad Gargamel#5488 | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargamel#5488

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: hittar inte den sorry

Ditt Hex-ID: vet ej vad det är men ja

Vad är din discord tagg? jag blev bannad på discorden

Vem var det som bannade dig? det stogg inte vem det var men jag blev bannad för jag visste inte att jag fick tagga dig och att jag blev lite ledsen över wipen

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gnällde över wipen och taggade phillip och jag visste inte att jag fick tagga han jag var ganska ny det var därför.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gnällde och jag tror dom inte visste vad jag menade och jag är väldigt ledsen för vad jag har gjort kommer aldrig göra om det :D.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ledsen och jag taggade dig sen så vart jag bannad igen har sagt till mig att jag inte fick tagga phillip så det var därför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jga gjorde fel med medans så gjorde de fel de skulle sagt till mig först och warnat mig att jag inte ska gnälla och jag INTE SKA TAGGA PHILIP

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den övre så är det första gången jag har blivit bannad.....

har inga bara min första

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gnälla och folk kunde sagt till mig att jag inte skulle tagga philip

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka