Accepterad gara | Medlem ansökning 187an

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gara

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? norma__

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Svensson och han är 22 år gammal. Han är en kille som är rolig smart och snäll. Han har haft ett tuft liv och han hoppas att den här flytten kommar att hjälpa han. Han och hans familj borde i en liten lägenhet i en ort. Hans pappa slog hans mamma mycket och det var svårt för han att se. En dag så blev han och hans familj kickad ur doms lägenhet och fick bo på gatan. Han måde inte så bra. Hans pappa blev tagen av polisen för misshandel i några år. Han behövde söka för ett jobb så han gick till alla butiker i närheten och frågade om jobb. Efter några dagar så hitta han ett jobb på ika. Han fick mat av att jobba på ika och en lön. Han börja spara till en lägenhet och han börja bli gladare. Efter mycket slit så fick han råd med en lägenhet. Han köpte en bilig lägenhet. Allt gick bra han jobba kvar men en dag så förändrades allt. Hans mamma fick en sjukdom och hon blev inlagd på sjukan. Hon behövde medicin och det var dyrt. Han behövde slösa alla sina pengar han hade för medicinen och hur mycket det kostar med att sova på sjukan. Han hade inte råd med hyra och behövde flyta ut. Han börja om på rutta ett. Hans mamma blev inte bätre och hon dog. Han var ledsen och han hade inget jobb var då han inte kom iblad till jobbet. Han försökte lära känna nya folk men det var svårt. Han hittade vänner till slut och började prata med dom om vad som hände. Dom erbjöd han ett hem som han gladligen tackade ja till. Hans kompisar tog han till terapi och han börja må mycket bätre. Han ville testa på något nytt så han resta till en ny stad med hjälp av sina kompisar. Den staden heter unive. Innan flytten så hade han slökt jobb med hjälp av hans vänner. Han var taggad och sugen på flytten. Han kommer att gilla den och han behöver en ny start så vi få se hur det går i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roliga och social rp på servern. Jag själv har okej rp och kommer någ höja rpn här på unive. Nu säger jag inte att rpn är dålig på unive det är bra och rolig rp men jag säger bara att det kan bli bätre. Jag kommer även göra massa roliga scenarios som kommer ha bra rp och socialt. Jag spelar för motpartens vinst i scenario och behöver inte vinna varje gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan låtta motparten vinna ett scenario och att man inte behöver vinna varje scenarion. Vi säger då att det är ett bankrån och dom som är krim ska fly. Då så pittar polisen dom och krims hoppar ut. Dom väljer att skjuta polisen. Det är att man inte spelar för motpartens vinst. Alttså det betyder att man kan låtta dom andra vinna

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig och jag har kollat på youtube där folk rpar på unive. Jag har varit medlem här förut med.

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka