Nekad gara | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gara

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356717668/

Ditt Hex-ID: 110000117a16064

Vad är din discord tagg? norma__

Vem var det som bannade dig? 3llee

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (41).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag åkte runt och sköt allt och alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var polis och skulle göra ett trafikstopp. Jag satt i Dc med mina vänner och de sa att jag skulle skjuta dem i bilen. Jag visste att det var fel så först gjorde jag inte det. Men efter ett tag började de skrika på mig och de sa saker så jag började bara skjuta även om det var fel. Nu tänker jag inte sitta här och säga att jag gav efter för grupptrycket och att det var mina vänners fel, för det var det inte. Jag spelade och jag valde att göra ett misstag även om de sitter och berättar vad jag ska göra. jag fattar att det var super fel och om ni ger mig denna chans så kommer det aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och den senaste bannan var när Jag och mina vänner åkte bil. Sen blev en av mina pollare sur och sköt mig. Mina andra vänner blev sura så vi typ kindnappa hon. Vi gjorde ett litet scenario och i det scenariot så sa jag ho,a till tjejen och det var där felet var. Varför jag sa det vet jag inte jag bara sa nåt då och tänkte inte mycket på det. Nu i efter hand så fattar jag att det var fel men inte just då. sen då så när vi var klar med scenariot så blev jag bannad. Där så lärde jag mig att jag aldrig ska trakasera nån igen och att jag ska tänka på vad jag säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat göra. jag hade kunnat att inte lyssna på de, jag hade kunnat defa mig och jag borde ha sutit i unive dcn. när man rpar ska man vara koncentrerad i rpn men när mina vänner sat och skrek på mig så bara gjorde jag det även om jag visste att det var superfel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag vekligen gjort och jag har lärt mig att man ska alltid sitta i unive dc om man ska rpa och när man rpar ska man defa så ingen stör en i rpn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka