Accepterad Ganja Man | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ganja Man

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199442622193/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? NoelIce#0108

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2002

Berätta om din karaktär. 19 åriga Palle Ice och hans 21 åriga bror Sebbe växte upp i Rinkeby med sina 2 föräldrar. Pappan var en alkolist som slog Sebbe, Palle och mamman mycket under deras uppväxt. Sebbe tog alltid hand om Palle i skolan, Hemma osv. Palle hamnade ofta i slagsmål i skolan och han hade mycket problem med SOS. Några år har gått och Sebbe har hamnat i dåligt sällskap. Han börja sno bilar, göra inbrott och annat kriminellt. Samtidigt blev Palle blev utslängd från skolan och sen började han gå i Sebbes fotspår. När han var 17 år gick han med i ”Vårby nätverket”. Efter det så börja han göra lite grövre brott t.ex Rån, misshandel och en gång så dödade han en person för att bevisa till gänget att han var pålitlig och gjorde vad dem sa. När han blev 19 tröttnade Palle på att alltid jobba för någon annan så han lämnade vårby nätvärket. Lite mer information om Palle, han gillar smycken, märkes kläder och dyra bilar. Nu är Palle 19 år och är efterlyst, han och hans bror Sebbe har fortsatt med kriminaliteten men jobbar för sig själva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det verkar Vara jätte kul att spela på denna servern och vill fortsätta rollspela på högre nivåer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I denna fina servern Unive kommer jag att sprida glädje och göra RP nivån till högsta klass. Min karaktär Palle kommer även bidra med en så verklighets liknade RP jag kan uppnå och jag kommer göra mitt yttersta/bästa för denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunnabåde förlora och vinna och ta det, sedan att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att man inte bara satsar på att själv vinna allt hela tiden för då blir det inte lika kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis i min klass som rekommenderade mig till att prova sen spelade jag i några dagar och valde senare att stanna här på Unive eftersom det är så kul att rollspela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka