Nekad Ganja Man | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ganja Man

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199442622193/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? NoelIce#0108

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär kommer att vara Palle Ice och hans bakgrund är ganska speciell eftersom han har levt själv sen han var 14 år gammal eftersom hans familj gick bort i en olycka, idag är Palle 19 år gammal. På grund av hans tuffa uppväxt har han ofta behövt tjäna egna pengar genom kriminalitet, det är även det han håller på med idag. Hans intressen är bilar, snabba pengar och adrenalin. Palle sätter sig själv före alla andra, han gillar att jobba ensam och att få vara med sig själv. Han uppskattar inte polisen för att han tycker att dom har behandlat honom orättvist hela sin uppväxt. Enligt honom känns det som att de är emot honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på Unive för att jag är en väldigt aktiv och en bra roleplay spelare. Sedan någon gång i frantiden så skulle jag vilja jobba som kriminell på Unive. Jag är trogen och seriös och jag ser inte på världs kartan om att "lalla" i servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I denna fina servern Unive kommer jag att sprida glädje och göra RP nivån till högsta klass. Min karaktär Palle kommer även bidra med en så verklighets liknade RP jag kan uppnå och jag kommer göra mitt yttersta/bästa för denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunnabåde förlora och vinna och ta det, sedan att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att man inte bara satsar på att själv vinna allt hela tiden för då blir det inte lika kul.

Hur hittade du Unive? Jag kommer helt ärligt inte ihåg, jag har vetat om Unive i några månader men kan vara från streamers och youtube. Sedan har jag sökt en server ett bra tag och märkte att den fina server finns!

nekad utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP och Varför ska just du bli Medlem på Unive?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka