Accepterad GangsterVilhelm | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GangsterVilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilhelm

Vad är ditt discord namn? BotVilhelm#3422

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Khalil var uppväxt i Södertälje i Stockholm hans mamma gick bort när han var 9 år, hans pappa valde en dålig väg i livet som gick till droger. han hade väldigt kul ändå i sin uppväxt fast han behövde jobba varje dag på ett bageri och han fick in 362 kr per månad som han och hans pappa skulle klara sig på varje månad dom behövde äta havregröt varje dag. nu när han är äldre ska han försöka jobba så han kan få in pengar till han och hans pappa han är 18 år gammal, han gillar att festa med sina kompisar och fiska, han har ett väldigt stort intresse med bilar han gillar kärlek väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I början så kommer jag söka massa jobb. Jag kommer bidra med att få folk att ha de så kul o bra stunder som möjligt. Jag kommer försöka vara så aktiv jag kan. Jag skulle helst vilja jobba som polis eller sjukvård men de spelar ingen roll. Jag kan bidra med socialt rollspel bland andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte ska RPa för att bara få makt och pengar. Man måste även inte vinna varenda scenario som man gör. Det kan vara roligt att förlora också så länge du har haft roligt under ditt scenario. jag kommer också göra mitt bästa genom att hjälpa folk med deras RPande. Kommer också vara så bra lagspelare som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag upptäckte Unive genom att en god vän till mig visade mig servern. Ända sen dess har jag totalt fastnat för den.

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka