Nekad GangsterVilhelm | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GangsterVilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199036535085/

Ditt Hex-ID: 11000014026912d (Hex)

Vad är din discord tagg? BotVilhelm#3422

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: fivem gg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de jag sa va oacceptabelt och inte följde reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spelade med en god vän till mig sen så åkte vi till sjukhuset där vi träffade dom här människorna dom va 4st sen började vi snacka med dom och sen så spårade allas munnar och ord ur sen så sa jag den dumma saken jag kunde säga tyvärr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dagen då allt de här hände så blev jag avstängd i 1 timme sen efter jag avstängd så gick jag in igen och skulle till gruvan och skaffa lite pengar då blev jag bara kickad och sen stog de att jag va bannad 30 dagar jag har självklart lärt mig att man absolut inte ska säga något sexuellt som kan trigga en person eller säga något där någon kan ta illa upp jag hade själv inte tyckt de va kul vilket jag tror ingen hade tyckt de va

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara röra mig därifrån och fortsätta göra min grej utan att störa folk. Jag skulle också bara skitit i dom helt o säga till min vän att vi bara skulle därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har såklart lärt mig att man ska respektera folk o absolut inte säga något sexuellt till något eller trakassera någon så dom tar illa upp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka