Accepterad GangsterVilhelm | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GangsterVilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199036535085/

Ditt Hex-ID: 11000014026912d (Hex)

Vad är din discord tagg? GangsterVilhelm@3422

Vem var det som bannade dig? IcaMaxi

Bild på banmeddelande: sadwgwds.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för jag bröt mot reglerna och körde på bergen under ett scenario och powergamea.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng skulle ta över bryggan som vanligt sen hade vi en plan på att vissa skulle vakta där nere vid bryggan och andra skulle vara på bergen med musket och sen att jag och min vän skulle köra runt med hans bil och förvirra fienderna och vi gjorde de eftersom vi inte visste att man inte fick köra på bergen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig efter som vi valde att köra upp på bergen tyvärr och powergamea.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger tidigare. Men de är pga lall när jag va ny till servern eller ifall jag inte förstod vissa saker man fick och inte fick göra. Jag har lärt mig att man ska hålla sig till reglerna och RPa på sin bästa nivå och inte lalla omkrig och ta Rpandet seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle bara kunna skitit o att tagit bergen efter som de är bättre/roligare att förlora ett scenario än att bli bannad under ett scenario. Nästa gång vi ska göra någon sak så kommer alla vi vara väldig strikt med att bergen rör vi inte ens.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att hålla mig helt till reglerna och ta RPandet på fullaste allvar och att förlora ett scenario är bättre/roligare än att bli avstängd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka