Nekad GangsterVilhelm | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GangsterVilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad heter du på discord? GangsterVilhelm#3422

Vad är ditt Hex:ID 11000014026912d (Hex)

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag jobbar från 06:00-16:00 mån-fre
Aktiv på unive från 17:00-22:00 mån-fredag
Aktiv på unive från 14:00-01:00 Helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på Unive ungefär i 1 och en halv till 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger. (Går inte infoga bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att göra unive till en bättre RP server tex SV bannar/kickar lall/problem spelare. Dom kan också ha som uppgift att DVA bort bilar som står mitt i vägen och stör trafik. Allmänt se till att servern är ren och fin på alla möjliga sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive efter som jag har spelat unive mycket i mina dagar. Jag har alltid stött på problem/lall spelare som inte borde existera på unive. Så från min sida skulle jag bara vilja göra unive till en roligare RP server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är abuse att använda sina SV perm för att vinna scenarion som tex revive/toggleid under scenarion. Man kan också SV banna folk som inte förtjänar det eller kicka dom under scenario det skulle kunna vara korruption.

Nekad du blev bannad den 14 januari. Ansök igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka