Nekad GangsterVilhelm | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GangsterVilhelm

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad heter du på discord? GangsterVilhelm#3422

Vad är ditt Hex:ID 11000014026912d (Hex)

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 16:30-22:00 Helger 16:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på Unive flera gånger men lämnat servern men kommit tillbaka alla gånger men har spelat på unive till och från i 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger. (Går inte infoga bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att göra så det inte finns så många problem spelare eller lallare inne på server. Som server vakt ska man också DVA bort bilar som stör trafik ifall det intre är någon som använder bilen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att de skulle va kul och bli servervakt eftersom jag skulle säga att jag är väldigt seriös och mogen. Jag själv tycker det är grunden till att kunna ta rätt beslut eftersom jag kan se saker utifrån väldigt många perspektiv och håll och på så sätt kan fatta rätt beslut.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara korruption om man utnyttjar sin position som servervakt. Sen kan det vara om man abusar sina servervakts perms som tex revive osv. Man kan även störa andras scenarios genom att använda toggleid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka