Nekad Gangster1337 | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gangster1337

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198413695501/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? hassebasse#8046

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Lucas Berg och är 22 år. Han är mycket social och har mycket bra kontakter med både bra folk oh dåliga folk. Lucas är en väldigt smart och ung man och har fokuserat på massa studier men börjar gå in i mörka tider. Lucas pb är 105 kg och är mycket i sin fritid i gymmet. Jag har haft mycket problem med andra personer och har bara privata sociala medier för han ska kunna hålla sig det mesta gömd. Han har sin familj som är väldigt trevliga och har mycket bra kontakt med de men har inte sätt de på länge då de bor över 100 mil från Lucas. Lucas har mycket pengar på bank kontot har bra hälsa utan några andra problem. Lucas är väldigt intresserad i ishockey och hans favorit lag är då HV71 och har alltid viljat spela för de men har aldrig vågat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan lyda regler bra och har mycket kul med seriös rp. Jag kan vara väldigt aktiv i forumet, discord och i Unive Servern. Jag vågar visa respekt till alla andra här på servern särskilt staffs. Kan hålla en bra ton ig och i discord och ser till att alla ska ha kul med seriös rp. Jag kan låta anda vinna scenarion hur enkelt som helst och vill att alla ska ha kul i scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket respekt och mycket roliga scenarion som kommer leda till mycket social rp och kul med seriös rp. Kommer kanske nog donera till servern så den kan utvecklas så långt som möjligt. Kommer bidra med att kunna hjälpa nya folk här på servern om de behöver hjälp med vad som helst. Kommer också introducera andra människor in på den här servern så den här roliga servern för så många andra roliga/seriösa rpare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda parterna. Tex du är i ett pistolhot och behöver rpa på ett bra sätt och ett bra sätt menar jag inte att man sitter och springer iväg eller combat loggar ifrån scenariot. Då kommer det många åtgärder till både combat loggningen eller fear rp. Om man ska rpa på ett bra sätt så ska man värna om sit liv. Man, ska lyssna på rånaren och försöka skapa roligt för de och för mig men låta de vinna ett scenario på ett bra sätt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på Streams och genom mina fina vänner!

Nekad, Utveckla karaktärsbeskrivning och försök igen vid ett senare tillfälle!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka