Nekad Gangster1337 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gangster1337

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198413695501/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? hassebasse#8046

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Lucas hade en tuff uppväxt då hans mamma drack väldigt mycket och farsan gick bort i ung ålder. Han gillar att vara med kompisar. Han litar inte på så många då han har haft många vänner som gått bakom ryggen på han. Lucas är väldigt dålig på att köra bil och han har inte klarat uppkörningen någon gång, Han gillar inte när saker blir fel och blir väldigt sur om någon gör han illa eller snackar skit bakom hans rygg. Han har inte så många intressen men han gillar att köra bil fast han är så kass många av hans vänner vågar inte åka med han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra Rp och lallar inte runt på servern utan tar Rp seriöst och vet att denna servern är bra då jag har kört ganska länge på denna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra scenarion och härlig RP. Jag gör allt för att alla ska få en bra RP. Jag har varit medlem på servern sen innan och vet att jag har en bra och seriös RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för att vinna utan för att ha kul. Om du har en import som går i väldig hög hastighet från polisen hur kul tror du de blir för polisen då. Spela på ett så rättvist sätt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Kompisar, Streamers och varit Krim och medlem tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka