Nekad Gangster ANKAN | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gangster ANKAN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Gangster ANKAN#2161

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Nilsson och han är 24 år gammal och föddes ute på gård långt ute på landet, när han bodde där så hade hans föräldrar svårt med pengar för att de köpte alkohol och droger och slog Adam ibland och det gjorde så att när han blev 10 år så flydde han hemifrån för att han inte orkade stå ut med sina föräldrar så han flydde till stor stan och han hade inte några pengar så han fick gå och sno mat från affärer för att kunna överleva. När han blev 18 år och hade snott mat och blev en tiggare för att få pengar och när han hade blivit 18 år så ville han skaffa ett jobb och hans första jobb var på en bank och jobbade där i 2 år och sen så bytte han jobb. Han träffade nya vänner och började att hänga med de och åkte runt i stan och gjorde roliga saker. Men en sak som Adam har önskat att jobba som är polis eller brand man och det är för han är intresserad av att hjälpa andra människor och kunna göra något gott för samhället. Det gjorde så att han började att läsa lite om hur de jobbar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett seriöst rp och att inte gå runt och lalla och respektera staffs och andra spelare på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska vinna på ett scenario hela tiden som att jag blir jagad av någon som är efter mig och att jag kan rp på att jag är trött och orkar inte att springa eller att jag inte orkar att göra något så att den personen kan ta mig och fortsätta med scenariot

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom vänner som kör på den och de säger att den är bra

Nekad efter muntlig intervju. Läs på reglerna samt klarade ej den praktiska delen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka