Accepterad gangsta murda | Ban Överklagan [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gangsta murda

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199177581040/

Ditt Hex-ID: steam:1100001488ec1f0

Vad är din discord tagg? gangsta_murda

Vem var det som bannade dig? BABO

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 041207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte polisbil påvägen upp mot paleto sedan så skulle jag gå in på home menyn och kolla om det var fler poliser inne sen råkade jag trycka esc och råka trycka in på min andra skärm då jag inte kunde svänga och råka sedan krocka i ett träd, Sen precis efter skulle jag göra samma sak och fick panik när min bil körde av vägen så jag tryckte på esc men det var försent då hade jag krockat, jag blev frustrerad och gjorde spawnmenu till sandy sen kom babo och visste inte vad han skulle göra med mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet vad jag gjorde som var fel men det var inte meningen direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev tidigare förra veckan bannad för att skjuta med taser på polis stationen men har tagits med 320 sedan den andra var för jag körde över en person på marjas. jag har lärt mig vad jag gjorde fel och det kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna och kolla home menyn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka