Nekad Gang9999 | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gang9999

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sylvester

Vad är ditt discord namn? Gang9999

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Fari. Hans uppväxt har varit tuff och fattigt han behövde pengar när han bodde i sin förra stad han hängde med fel personer började göra olagliga saker som narkotika för att känna pengar sen så blev det bara grovare och grovare tillslut så ville han förbättra sitt liv så han flyttade till unive staden för att förbättra sitt liv och nu börjar han gå på rätt spår han skaffar sig ett jobb och börjar jobba som de andra men det har varit tufft i hans uppväxt för att hans föreldrar gick bort när han var 15 år och han har behövt försörja sig själv därför började han med kriminella saker sen så började han tänkta på livet och började gå på rätt spår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en bra rp nivå. jag kan alla regler och spelar för att alla ska ha kul. Jag kommer bli kriminell har jag tänkt och jag kommer göra roliga scenarion. Jag vill att alla ska ha kul och jag kommer rpa med en seriös rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att vinna varje scenario. Man ska köra för att det är roligt inte för att vinna. Då blir det inte roligt för motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm=Random deaf match innebär att man dödar någon utan anledning. C lag att du logga ut mitt i ett synario. Copy att du tar polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rp på några andra servrar och jag har spelat rp i ett tag och jag kan alla regler, Jag vet hur man utför en bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka