Nekad Gammel smurfen | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gammel smurfen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121624050/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian trobeck

Vad är ditt discord namn? Gammel smurfen#2995

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Bengtsson han är uppväxt i en liten stad i Sverige som kallas Landskrona. Han har haft en dålig uppväxt med sina fosterföräldrar han har blivit slagen och blivit retad av sina fostersyskon för att han inte likna dem.
Andreas blev också mobbad för hur feg han var som liten. Andreas har också lätt för att lära sig saker därför var han duktig i skolan. Han är också väldigt intresserad i Pokémon. Som barn mådde han dålit hela tiden då han blev mobbad och slagen men Pokémon var alltid roligt att kolla på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo jag tycker att jag förtjänar platsen som medlem i Unive för att jag har alltid haft en kännsla i mig som gör att jag vill utrycka mig med andra personligheter och det kan göra mig till en bra rollspels människa. Och för att jag älskar att ta han dom andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att servern är underbar och att servern tar emot alla. Det är inte många svensk servrar som har allt ni har och det gjorde mig väldigt intresserad av denna servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade igenom fiveM servar och så hittade jag denna server som såg väldigt intressant ut så jag testade servern och jag älskade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utrycka mig på olika sett som ingen annan vet något om och för att bli bättre på roleplay som jag älskar.
Vill också ha kul med andra människor och veta hur dem reagerar på mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att försöka uppnå den bästa rollspels känslan i en server som ingen annan server och att uppmuntra andra i servern att ha samma känsla som mig för rollspel. Och att från denna servern li bättre när det gäller rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är jag jag är delaktig i en server som heter city of kings
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top