Accepterad Gamme Galmen | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gamme

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Galmen

Vad heter du på discord? Gamme#3572

Ange ditt födelsedatum 1 December 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Skola
Jag studerar 1an i gymnasiet, Detta innebär en viss del plugg. men jag ska försöka vara så aktiv som möjligt
VARDAG: 16:00-22:30
HELGER: 13:00-03:00

OBS: Dessa tider kan såklart variera, Jag kan hänga med kompisar ibland. Detta kan altså betyda att jag inte är inne hela tiden.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till Trainee är för att jag tycker det verkar roligt, jag gillar att ta på mig mycket uppgifter och jobb. Detta kommer i sig reslutera till att jag kommer driva unive framåt. Jag vill få bort regelbrytare, Som t.ex Lallare, Vdm:are, Rdm:are och mycket mera. Jag har tröttnat lite på att rpa men diggar frf Unive välldigt mycket, Då tycker jag att det hade passat mig bra. Jag vill underlätta för staffteamet som dagligen sliter extremt mycket. Jag vill altså driva unive frammåt. Jag är servervakt just nu och jag älskar det, jag älskar att hjälpa till och driva servern framåt. Jag kommer specca mycket mera än vad jag kommer rpa. kan kommer knappt rpa någonting. Då jag vill fortsätta styra upp unive åt rätt riktining. Det krävs mycket jobb, men jag har somsagt mycket tid och jag vill lägga den på unive.

Jag kommer heller inte låta luras/Manipuleras av vänner eller bekanta, jag kommer vara strikt och stå för det jag säger, det är en viktig del enligt mig.

Jag är även krim och det har jag varit i många månader nu, jag vet därför alla regler väldigt bra. Jag älskar även att ta o snacka med folk i support och hjälpa dem så mycket jag kan. Om det är någonting jag inte kan hjälpa till med får jag kontakta högre uppsatta och fråga om mera hjälp. Men jag måste ta hänsyn till att staff teamet har mycket att göra. därför skriver jag endast i verkligen nödfall.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja jobba med staff arbete såklart. jag vill driva servern framåt. Det är det viktigaste för mig. jag kommer specca mycket ingame såklart men även ta många support ärende. Det är någonting jag verkligen brinner för.

Mitt mål är att bli donations ansvarig. det är en lång väg dit men jag tror att jag har vad som krävs. därför kommer jag slita hårt för att uppnå mit mål. Jag sliter alltid till någonting är klart.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 må¨nader ish. jag har varit medlem den längsta tiden men även krim långttid.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har somsagt varit sv vakt. det är någonting jag tyckt varit välldigt kul. jag kan även många komandon som jag läst på ifall jag skulle bli trainee. Det är någonting som jag hade tyckt varit välldigt kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/sqlbanhistory (steamnamn)
/sqlbanoffline

/freeze
/toggleid
/noclip
/dv

/togglename
/addkey (id) (namn på nyckel.)
/giveitem (id) (namn på föremål.)

/ooc skriver i den offentliga chatten
/sv Servervaktchatt
/sc staff chatt

/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/setperms
/setjob
/spec (id) speccar en person
/specoff
/skin (id)
/who (id)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte mer än att jag hoppas vi ses ;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka