Accepterad Gamme | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gamme-

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255864199

Ditt Hex-ID: 1100001119e7987

Vad är din discord tagg? Gamme#3572

Vem var det som bannade dig? Kinesen

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår dem till hundra procent. Mitt spel Frös när jag lånade en persons mobil. vilket gjorde att jag inte kunde ge tillbaka den, skriva i chatten eller göra någonting. för att han inte skulle raportera mig för scam så valde jag att fråga vad han hette på blå appen. Han sa sitt namn och jag blev bannad för att jag sa blå appen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis bytt min m4 mot en killes m2. jag skulle få 250k Emellan. men jag hade ingen mobil på mig för att kunna se mitt nummer. därför frågade jag om en killes mobil. han var schysst och lånade ut den men Spelet frös vilket gjorde att jag inte kunde lämna över mobilen jag lånat. därför frågade jag om vad han hette på blå appen. (vi var på piren)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. det kanske inte såg ut som det när ni speccade mig. men eftersom att spelet frös så kunde jag inte göra någonting annat. ville vara schysst och lämna tillbaka mobilen bara. men jag hann inte. blev välldigt besviken på mig själv då jag skulle börja jobba på vianor idag. dem skulle visa mig runt osv men nu vet jag inte om det funkar. för att jag är bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. copbait. jag har blivit avstängd för cop bait men förstod mitt misstag vilket gjorde att jag inte ville skriva en överklagan på det. men i detta fall tycker jag att det var en felaktig bann. eftersom att mitt spel frös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tydligen så kan man fråga om ''Mail'' Vilket ska va ett annat ord för blå appen. visste inte detta eftersom att nästa nalla andra servrar så får man säga blå appen. jag har läst igenom reglerna en gång till idag och har förstått mer varför jag blev bannad. men gjort är gjort eller vad man säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte nämna blå appen nån gång. hoppas att ni tar åt av det jag skrev och förstår. jag är verkligen ledsen och hoppas på en ny chans. Mvh Gamme Galmen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka