- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978540464/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Johansson
Vad är ditt discord namn? Gamesoldier80#8630
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Rolf Nyberg aka roffe och är 19 omlopp kring solen
. Roffe är uppväxt en bit utanför stan med båda sina föräldrar i ett riktigt svensson liv med ett rött hus med vitaknutar, överklass päron, många mopeder i ungdom mm. Han har bra betyg i skolan men är inte intresserad av vanliga jobb, bekanta till honom har frågat om att bli gäng medlem men han är osäker på den riktningen i och med att han har blivit uppfostrad i en hederlig familj där mamman jobbat inom sjukvård och pappan inom bilmeck. Roffe är hyffsat bra med bilar och jobbar/tjänar pengar på att deala bilar och på så sätt har folk känt att han kan vara till nytta. I dagsläget kör han Merca och är hans favorit hittills men har havt andra bilar till och från. Eftersom han är ganska upptagen så tänker han inte så mycket på att ''Hitta den rätta'' utan mer hitta den rätta köparen till bilen
.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit i staden ett tag nu och vet till stor del hur det funkar och känner att man kan bidra mer till servern än att bara åka runt och tjäna pengar på inget.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja mycket på grund av gemenskapen och att dem flesta tar RPandet på allvar så att man får den härliga känslan av att kunna vara fri
.
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den för länge sedan när den hette Multistaden./spelade även då
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli lite mer seriös med tiden med medlemskap och kanske använda mig av mer verktyg för att få in så mycket känsla som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till gemenskapen samt min karaktär blir mer levande med tiden och möjligtvis till och med lite känd i slutändan.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, kommer nog inte bli heller
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Johansson
Vad är ditt discord namn? Gamesoldier80#8630
Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Rolf Nyberg aka roffe och är 19 omlopp kring solen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har varit i staden ett tag nu och vet till stor del hur det funkar och känner att man kan bidra mer till servern än att bara åka runt och tjäna pengar på inget.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja mycket på grund av gemenskapen och att dem flesta tar RPandet på allvar så att man får den härliga känslan av att kunna vara fri
Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade den för länge sedan när den hette Multistaden./spelade även då
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli lite mer seriös med tiden med medlemskap och kanske använda mig av mer verktyg för att få in så mycket känsla som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra till gemenskapen samt min karaktär blir mer levande med tiden och möjligtvis till och med lite känd i slutändan.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, kommer nog inte bli heller
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo