Nekad Gamesoldier80 | Chef-jobb ansökan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kråkan

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Kråkan#8630

Hur gammal är du? 14år

Hur många timmar har du på Fivem? 132,5 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo, jag har jobbat på The Palace nu i nästan en vecka som vaktansvarig och Bartender och känner mig väldigt säker i det yrket så nu när Allan har slutat tänkte jag att jag kan ta hans plats. The Palace jobbet har varigt nummer 1 på eftermiddagarna att göra när man kommer hem. Känner att man skulle kunna vara ett bra utåt för klubbens fina gemenskap men dock inte lika bra som Allan :D. Klubben känns nu lite kaosig sen igår och skulle behöva någon som styr upp så att allt hamnar på rätt bana igen. Sen kan man ju inte glömma det bästa med The Palace och det är ju de fina människorna som kommer dit och festar det som ger en lite mer motivation och men även utmaningar varje gång.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo som sagt har jag jobbat på The Palace i nästan en vecka som vaktansvarig och Bartender så jag har en del erfarenhet av klubben och vet hur jag hantera situationer på rätt sätt utan att det kan leda till kaos. Sedan kan man väll säga att klubben och alla personer som är där har satt mig på prov och gett mig fina minnen o läxor som jag sent ska glömma.

Berskiv din karaktär? Hej, min karaktär heter Rolf Nyberg aka roffe och är 19 omlopp kring solen :). Roffe är uppväxt en bit utanför stan med båda sina föräldrar i ett riktigt svensson liv med ett rött hus med vitaknutar, överklass päron, många mopeder i ungdom mm. Han har bra betyg i skolan men är inte intresserad av vanliga jobb, bekanta till honom har frågat om att bli gäng medlem men han är osäker på den riktningen i och med att han har blivit uppfostrad i en hederlig familj där mamman jobbat inom sjukvård och pappan inom bilmeck. Roffe är hyffsat bra med bilar och jobbar/tjänar pengar på att deala bilar och på så sätt har folk känt att han kan vara till nytta. I dagsläget kör han Merca och är hans favorit hittills men har havt andra bilar till och från. Eftersom han är ganska upptagen så tänker han inte så mycket på att ''Hitta den rätta'' utan mer hitta den rätta köparen till bilen :D.

Efter en bil krasch har roffe fått operera ryggen så att han nu har stora rygg problem och tar även mediciner för det!

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 17-21:30/22:00

Helger hela dagen men beror på/typ om jag har helgpass

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut bästa servern!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka