Nekad gamervinne09 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gamervinne09

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? GamerVinne09

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon Jonsson 38 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättrådig, Metodisk, Stoisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Simon Jonsson växte upp i en mindre bruksort där alla kände alla. Hans pappa arbetade som ordningsvakt och hans mamma inom vården, vilket tidigt gav honom en stark moralisk kompass. Under tonåren såg Simon hur hans barndomsvänner sakta drogs in i missbruk och kriminalitet på grund av bristande framtidstro i hemstaden. Istället för att följa efter, valde Simon att engagera sig i lokala nattvandringar och hjälpa till där han kunde. Efter att ha arbetat några år inom säkerhetsbranschen i sin hemstad kände han att han ville göra skillnad på en större skala. Han har nu packat sina väskor och flyttat till staden med målet att bygga upp ett liv baserat på ärlighet och hårt arbete. Framtidsplaner: Simons kortsiktiga mål är att etablera sig i staden genom ett lagligt arbete, gärna inom transport eller säkerhet, för att lära känna folket och gatorna. Han vill vara den där karaktären som folk kan lita på – den som ringer polisen när han ser ett brott istället för att titta bort, vilket skapar scenarion för flera parter. Långsiktigt siktar Simon på att söka sig till Polishögskolan eller arbeta inom rättsväsendet. Hans mål är inte pengar eller makt, utan respekt och ordning. Han vill skapa ett socialt nätverk av likasinnade civila för att visa att man kan ha roligt och vara framgångsrik i staden utan att behöva bryta mot lagen. Jag planerar att utveckla Simons karaktär genom att låta hans principer prövas i mötet med stadens mörka sidor – kommer han lyckas förbli laglydig när trycket blir för hårt?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och genomtänkt civil karaktär. Många på RP-servrar väljer den kriminella banan, men jag vill stärka den civila sidan genom att spela en person med egna mål och värderingar. Genom att Simon är laglydig och observant kan jag erbjuda unika interaktioner för andra. Till exempel genom att vara ett detaljerat vittne vid brott eller en pålitlig anställd som tar sitt jobb på största allvar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag spelar för motpartens vinst innebär det att jag aktivt letar efter möjligheter där min karaktär, Simon Jonsson, kan hamna i underläge eller förlora en konflikt om det gynnar historien. Om Simon blir rånad väljer jag inte den smidigaste vägen ut genom att försöka fly eller dra ett vapen i panik. Istället väljer jag att spela på Simons rädsla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade en gång prata med en polare in-game fast samtalsämnet va irl så blev helt fel, fick time out i 2 timmar sen dess har jag aldrig gjort om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Resonabilitet, Reklam, VDM, Sunt Förnuft, PowerGaming, OOC,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? På frågan ´´Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive´´ Jag är aktiv i en annan server också, men den servern har nästan inga aktiva medlemmar längre, så om jag blir medlem här på Unive så lägger jag 100 % fokus här.

Nekad ansökan
Anledning: Du har använt dig utav AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka