Nekad gamerlinett | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gamerlinett

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198804560260/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Wallengren

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus wallengren. När han var liten så bodde han i göteborg men ungefär när han var 9 så flyttade han och hans familj till sollentuna och där började han på en ny skola han hade inga vänner och var ganska blyg. När han blev lite äldre ungefär 12 så började han bli ganska populär i sin skola och fick många vänner. Han har också en väldigt stark relation med sina förlärdrar. På hans fritid gillar han att spela så han är ganska snabb tänkt. och är nu 23 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag spelar mycket och jag älskar verkligen att spela fiveM. jag vet alla regler och kommer inte förstöra något från någon annan spelare. jag lever verkligen in i min gubbe och tycker det är otroligt roligt att träffa alla andra och rp:a med alla andra gubbar som man hittar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelat på denna server ett tag nu så jag har hunnit lära känna ganska många personer. Jag gillar att alla är väldigt roliga att rp:a med. Många lever in i sina gubbar och det är något jag inte riktigt har sett på någon annan server. Jag gilla också att det är en stor server och det finns alltid folk att rp:a och snacka med.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis började spela på denna server och sa att han tyckte det var en sjukt bra server, så jag började spela och nu kan jag inte sluta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära känna så mycket personer som möjligt. Jag vill ju såklart också att folk ska veta att jag inte är dryg och håller på med skit bullshit hela tiden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja eskoツ och reapt_

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka