Nekad gamergirl69 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gamergirl69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101709318/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Franzen

Vad är ditt discord namn? robinknopf#6962

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2021

Berätta om din karaktär. 22 år gammal man med intressen av bilar och människor. Och såklart att spela:). Tycker om att tala och vara social. Bakgrunden är inte speciellt mycket. Men vara social är en egenskap.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar att spela dator och speciellt på Unive. Och jag tror att jag kan göra stor nytta som medlem på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en så välutvecklad server. Och jävligt rolig. Det är ju bara underbart att spela på en sådan bra och stor server som unive.

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt en kompis som tipsade mig! Och det är jag mycket tacksam för

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa till och utveckla servern. Och utveckla mig själv inom den. Både i spelet och som person

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att detta ska bli en grym server jag vill vara delaktig och hjälpa till att bygga upp detta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i nån annan server för tillfället!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka