Accepterad gamergirl69 | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gamergirl69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101709318/

Ditt Hex-ID: 110000144090c06

Vad är din discord tagg? robinknopf#6962

Vem var det som bannade dig? Kalle320.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar var min bann

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Kalle320. Återstår: 4 dagar 23 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är helt ny på servern men har läst reglerna. Så jag tror kalle tyckte att jag gjorde något skumt. Och därför bannade mig. Men jag letade ju bara ett ställe på kartan:(

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och fick vård, sedan gick jag till arbetsförmedligen för att skaffa mig ett jobb. Jag började jobba på postnord men fattade inte riktigt hur jag skulle jobba. Så jag sprang till en voistation på kartan. Där tyckte jag att det var lite svårt att hitta denna voistation då min kartta inte ändrades när jag gick för den laggade. Så jag sprang runt där nåra varv för att leta men hittade inget. Sen blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker min bann var felaktig efterssom jag inte brutit mot nån regel. Liksom nog måste jag få springa runt o leta ettt ställe på kartan. Och jag kan inte rå för att mitt spel laggar. Men såklart förstår jag att det såg konstigt ut men jag bröt fortfarande ingen regel:)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kunnat gjort så mycket annorlunda nej. För jag menar ska jag till ett ställe i verkligheten och inte hittar det, klart jag letar efter det då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har läst alla regler flera ggr igen för o kolla om ja gjort nått fel på så sätt har jag lärt mig mycket men jag har inte lärt mig nått specifikt från just händelsen då jag inte gjorde nått fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka