Accepterad gamerboy | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gamerboy

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? epakorven

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Andersson 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, lättlärd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Albin Andersson 25 år gammal växte upp i Stockholm med, när Albin var 17 år gammal så skildes hans föräldrar och då blev han väldigt ledsen, han flyttade hemifrån när han var 18 år gammal och ville starta ett nytt liv i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt bra rp nivå och hög realism, jag kommer även bidra med kreativa scenarion och seriöst rpande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot kul för båda parten och inte spela bara för att vinna scenariot tillexempel om man ska göra ett bankrån och man tar en skit snabb bil och polisen inte har någon chans att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad för flera år sedan man jag kommer knappt ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, rdm = random death match och det innebär att du inte ska döda någon utan ett bakomliggande scenario eller någon anledning. Metagaming, om du tar ooc information till spelet tillexmpel om du blir kidnappad och så säger du till dina kompisar i discord vart du är osv. Powergaming, om man gör något orealistiskt tillexmpel inte rpar på sina skador efter en bilkrock.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka