Nekad Gambino. | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Merov

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,265
Reaction score
300
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord?
Sydow#1802

Ange ditt födelsedatum
5 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet.
Vardagar - 07:30 Till 23:00
Helger/Lov 10:00 Till 02:00 Ca

Hur länge har du varit medlem på Unive?
Ca 2 veckor nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
0 kan ej infoga en bild då jag är på mobilen och ansöker men har aldrig blivit bannad!

Har du tidigare varit blacklistad?
Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En servervakt har som uppgift att förenkla staff teamets uppgifter, ej ärenden på forumet eller discorden endast ingame då det kan handla om att man ser någon som lallar runt på t ex piren, då kan man som servervakt antingen välja att kicka eller sv banna personen vilket motsvarar en halv timmes ban från servern för att man ska lära sig av sitt misstag och inte göra om det. Kort förklarat skall man fortfarande RP:a på servern och spela helt normalt men försöka hålla koll på servern medans, det kan handla om lallare eller möjligtvis moddare!

Varför vill du bli servervakt på servern?
Jag vill förenkla det för staff teamet, skaffa erfarenheter innom servervakts rollen och där på försöka bygga mig uppåt mot staff eller M-A Teamet då jag verkligen vill finnas där för Unive. Försöka få servern ingame så fin som möjligt. Det handlar att få bort sånna som pratar vit metagaming. Då menar jag att man t ex säger ”tryck muskel x för att hålla upp händerna” det förstör endast RP:n och blir ej roliga scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Korruption är när man t ex avbannar sin kompis från servern bara för att det är ens kompis.

Abuse står för att man använder sina perms för en dålig användning, t ex att banna oskyldiga folk!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka