Nekad GambianeN | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GambianeN

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Xavi

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2006

Vad heter du på discord? GambianeN#8339

Ditt Hex-ID 1100001438e03a0

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej

Vilken ped ansöker du för? Gangster aktig

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Sven olsson och han har förflutet inom det kriminella. Han har varit med i olika gäng som tex ballas m.m.. Men lite mer om Sven då, sven är född i Gambia men han växte upp i ett utsatt område i sverige . Så detta var en av anledningarna till varför han blev kriminell då det var det lättaste sättet för honom att tjäna pengar som han kunde mata sin familj med. Han började först som en springpojke och gjorde kanske lite små ärenden här och där men det var liksom inget seriöst men det var inte förens han blev gängmedlem som det blev mer seriöst. Han fick till exempel sitt första vapen när han gick med i ett riktigt gäng och då var han inte längre springpojke utan nu fick han faktiskt ta egna initiativ. Så han fortsatte bara att klättra inom det kriminella och fick många kontakter från till exempel ballas. Han började även få allt mer med pengar och respekt men detta var inte något han brydde sig om utan han levde bara på som vanligt och fortsatte. Sven brydde sig inte ifall han hade pengar när han åkte och plockade då var det hans klubb som skulle få pengarna för han var nämligen en trogen medlem. Han var ingen sådan som tog pengarna till sig själv som vissa gjorde utan han ville ju att hans klubb/maffia skulle kunna fortsätta att hålla igång och köpa in vapen. Men sedan valde cesar att gå över till en maffia av olika skäl där han började känna nya folk för några från nevada följde också med och blev maffia. Jag har även väldigt mycket erfarenheter inom kidnappning och hur de ska gå till men även skjutningar vi var nämligen inblandade i en hel del kidnappningar. Men efter ett tag så tröttnade Sven på allt detta och valde att ta en paus anledningen till varför han tog en paus var för att han åkte om i 750 månader . Under denna tid så tänkte han över mycket och funderade verkligen om detta var något han ville fortsätta med eller om han skulle ta en paus han ville liksom inte att något skulle hända hans familj utan han ville helt enkelt ta en paus. Vad han åkte in för var butiksrån och en hel del andra anklagelser som han åkte dit på. Men under tiden i fängelset så fick han en hel del tid och en massa nya vänner som han ville lära känna utanför fängelset men detta hände aldrig då de aldrig mer sågs så när han kom ut så valde han att ta en paus från det kriminella. Men nu efter ett tag så har han kommit fram till att ska komma tillbaka. Han vill liksom börja på nytt och han vill liksom glömma det som har hänt och börja på nytt och skaffa nya kontakter eller försöka ta upp kontakten med några av hans gammla vänner.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag har en hel del saker som jag tycker att jag sticker ut med och det är att jag brukar göra utdragna scenarion ofta och de brukar sluta väldigt bra och både sidorna brukar bli glada. Jag har alltid det i åtanke när jag gör scenarion. Det ska bli roligt för båda parterna. Anledningen till varför jag gör det är för att jag vet att man själv inte skulle tycka att de skulle vara kul om någon endast gör scenarion där de själv vinner. Jag är även bra på att använda mig av me då jag innan har varit räddningstjänst chef på en annan karaktär. Där fick man använda sig av det väldigt mycket så att det är något jag är väldigt bra på. Att använda sig av sme vet jag också att jag är väldigt bra på sen jag har gjort många utdragna sjukhus scenarion. Så att det kommer att komma till användning när jag har ped eftersom att man måste skriva sme har mask till exempel då man inte kan ha det på en ped karaktär. Jag brukar även tacka ja till sjukhus scenarion istället för att använda sig av lars som många gör för att spara tid. Jag tycker att det är mycket roligare ifall man rpar på det istället så att man inte bara trycker på en knapp och sedan är man färdig för det är inte roligt enligt mig. Jag tycker att många slarvar med detta väldigt mycket och istället tar lars för att de är snabbare men sån är inte jag. Jag är även väldigt prat glad med poliserna även fast att jag är tungt kriminell så är det ju bra om jag fortfarande kan snacka med dem så att de liksom inte misstänker något. Ligger man lugnt med dem och beter sig bra så kommer de ju liksom misstänka att man är en helt vanlig person om de inte då går på slash who. Men många gör inte detta vilket är väldigt bra och kul för alla för att det blir roligare rp. En till sak är att jag alltid brukar vilja ha mina saker så planerade som det bara går. Man märker att många bara stressar sig för att de ska gå snabbare vilket inte är bra man ska istället ta längre tid på sig för att de ska bli mer likt verkligheten.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Mina mål är att min ped karaktär ska bli mer realistisk som i verkligheten och så att folk ska känna igenom honom. jag vill skapa roliga scenario, Jag ska höja min rp nivå. Samt så vill jag höja mitt kriminella rpande med ped och skapa mer scenarios som blir roliga på båda sidorna och utöka rollspels nivån med tanke på att som jag sa innan så blir det mycket mer realistiskt med en ped karaktär.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min PED karaktär är att få ett sånt "eget" utseende som möjligt för att få en sån verklig RP känsla som möjligt. Utseendet kommer i längden bidra till en förbättrad RP ifrån mig eftersom man kommer bli mer igenkännbar i scenarion och de skulle gynna Rpn i längden. De ger mer en realistisk känsla till role playandet och de kommer göra bättre scenarion enligt mig. I framtiden hade det även kunnat bidragit med att min karaktärs utseende kunnat göra bra rp genom att kanske starta upp ett maffia gäng då PED utseendet liknar en maffia boss och de skulle passa bra i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka