Nekad Gamäng | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? Montanaaa0

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_1825.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag fuskade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis kidnappad ett gängs boss sedan använde dem sig av meta så kom typ tre personer och började jaga sedan blir vi pittade långt åt helvete sedan börjar vi rpa på skador sen hoppar vi ut och dem börjar skjuta mot oss när vi har deras boss med vapen imot honom sen skjuter jag honom för att han va it till hjälp dem sköt ju oavsett så börjar vi skjuta tillbaka jag blir dödad sen sköt dem andra ner dem och sen tar dem mig till sjukan och jag blir inkallad i support sedan börja dem och deras kompis som är helper anklaga mig för fusk sedan ville dem pc checka mig och jag lät dem såklart sen hittar dem ett gammalt fusk som it ens funkar att använda då jag ej har payat så det tog slut för längesen innan jag började köra unive igen dem hitta dem inget mer sen sa dem inget och så märker jag att dem drog ut mig ur samtalet sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det då jag it hade gjort ngt scenariot eller ngt annat hade ett gammalt fusk som it går att starta men dem valde oavsett att banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flest gånger av lall för cirka 2 års sen sedan c logg två gånger och brist på social rp en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt it då dem valde att banna mig oavsett vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet it vad jag ska lära mig dem va felaktig och jag fick ju it prata

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 120%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka