Nekad Gallman | Medlem ansökning [TRIXYY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gallman

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? gallman_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Filip Karlsson är en ung och ambitiös individ med en passion för äventyr och utforskning. Hans frihet efter att ha avslutat sina studier ger honom en känsla av oändliga möjligheter och han förbereder sig för att flytta till den spännande staden "Unive". Vid 24 års ålder känner han sig redo att omfamna alla de utmaningar och möjligheter som staden har att erbjuda.

Med en brinnande önskan att hjälpa andra och en dröm sedan barndomen att bli brandman, är det mycket troligt att Filip kommer att följa den vägen så snart han bosatt sig i Unive. Att hjälpa andra och göra en positiv skillnad i samhället är något som ligger djupt rotat i hans själ.

Filips uppväxt, med sin mamma, pappa och fem bröder som har format honom till den ansvarsfulla och lojala individ han är idag. Trots att det förekom enstaka konflikter med sina bröder, var Filip mestadels en lydig och fredlig person under sin skoltid men kunde då och då hamna i bråk pga sitt teprament.

Den här nya fasen i hans liv kommer inte bara att erbjuda honom möjligheten att följa sin dröm om att bli brandman, utan också att utforska sig själv och världen runt omkring honom på ett djupare sätt än tidigare. Med en öppen inställning till livet och beredd att omfamna alla möjligheter och utmaningar som korsar hans väg, är Filip redo att börja sitt nya kapitel i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig rp genom att skapa realistiska och mogna senarion. Jag har tidigare varit medlem på unive och har då tillsamman med streamers lyckats göra några utav unives största senarion. Jag är väldigt öppen och kreativ när det kommer till RP.ande och kommer försöka göra varenda senario till så bra det går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kortfattat innebär de att man inte ska spela för att vinna utan man ska spela för att alla ska ha roligt. Ifall man är med i leken får leken tåla och med de sagt menars att om man tex hamnar i en skott duell men en spelare och förlorar så ska man inte lämna utan man ska vara kvar och låta den andra spelaren göra klart senariot så även hen få uppleva en bra RP-nivå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft betyder att du ska rollspela som om det vore verkligheten. RDM är när du skjuter eller slår någon till döds. VDM är när du använder ditt fordon som ett vapen, alltså att du kör på någon och de dör. Fear RP är när du inte tänker på ditt liv, till exempel om du får ett vapen riktat mot ditt huvud och du slår personen som riktar vapnet mot dig, då tänker du inte på ditt liv. Meta gaming är när du sitter till exempel i Discord och en kompis behöver hjälp och säger var hen är, och du väljer att komma till den platsen. Då blir det meta gaming eftersom du tar OOC (Out Of Character) information till IC (In Character). Poor RP är när du till exempel är mitt uppe i en biljakt och väljer att skjuta för att ta dig därifrån. Då använder du din makt för att kunna vinna scenariot medan polisen vill ha en biljakt utan skottlossning, vilket gör scenariot dåligt. Power gaming är när du kör ett fordon i 200 km/h, kraschar in i en vägg och inte rollspelar dina skador, utan väljer istället att åka därifrån utan några skador. Streamsniping är när du till exempel letar upp en spelare i spelet för att du har sett hen på Twitch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat på Unive en längre period men inte mer en så. Dock är jag vädligt kreativ och kommer på bra senarion och liknande

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hade uppskattats ifall något behövs utvecklas att kunna ta det muntligt istället och att ni isånnafall informera det i svaret

Nekad. Anledning: Användning av AI. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka