Nekad Gali | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gali

Test Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gali

Vad är ditt discord namn? gali002

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami han är 23 år gammal. Rami hade det svår i sin uppväxkt för när Rami va 7 år gammal så dog båda hans föräldrar i en bil olycka, så Rami hade bara sin bror ahmed kvar som familj, Rami va 2 år äldre än Ahmed. Efter att Rami föräldrar dog i bilolyckan så blev Rami och Ahmed placerade i foster hem. Allt va helt okej i några år. Men när Rami fyllde 15 år så fick han reda på att hans föräldrar olyckan var planerad av ett kriminelt gäng. Tydligen så var Rami föräldrar gäng medlemar och dom hade beef med fel personer. Efter Rami fick reda på detta så vela han bara få hämnd på dem som tog hans Föräldrar ifrån hånom. Så Rami sökte upp hans föräldras gäng och gick med dem. Ahmed i andra hand gick och blev polis. Rami hängde med gänget varje dag och va aldrig hemma längre. Rami trodde att Ahmed va död. Men dagen då Rami fyllde 23 år så fick Ahmed ett mystiskt medelande av en person som sa att han va Rami och att dem skulle mötas på en plats vid en viss tid. Ahmed åkte ditt för att han hoppades att det var Rami. När Ahmed kom till platsen så blev han knockad och kidnappad. När Ahmed vaknade så stog Rami framför honom. Rami förklarade allt som hade hänt under dom senaste åren. Rami vela ha en sak av Ahmed info om personerna som dödde deras föräldrar. Rami visste att dom satt inne i fängelset. Ahmed vägrade att säga något, Så Rami slog Ahmed tills han pratade. Rami fick all info han behövde och sedan släppte dem Ahmed. Nu väntar bara Rami på dagen dom blir frisläppta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen kan bidra med en Unik och rolig rp, då jag inom rpn kan vara rolig i passande sitvationer men också vara seirös resten av tiden. Kan även bidra med en bra social Rp då jag inte alls är rädd för att prata med folk! Helt änkelt rolig och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid handlar om att vinna ett secario utan att det handlar om att man ska ha kul och göra roliga sceanrion. Det ska inte alltid vara så att en sida av secnariot vinner, utan ibland så måste man köra lite lättare för att låta andra vinna och ha kul! detta tycker jag är jätte viktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igeom alla regler flertal gånger. Kan nämmna någa, FearRP - Detta handlar om att man ska värna efter sitt liv, Powergaming - Att man har omänskliga krafter eller bara rpar för maktt och pengar. Suntförnuft - Man måste tänka på hur man skulle göra irl som att man inte skulle ställa sig och Bajsa inne på ett sjukhus irl, metagming - att man at ooc info och andvänder det ig Tex du ligger död mitt ute i ingenstans och så skriver du till dina polare på Dc att dom ska hämta dig. c logg - du loggar under ett Scenario för att kanske behålla dina vapen eller om du är död och sånt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? inte så mycket bara kollat på videos där andra spelat och läst lite regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? köpte precis dator och de första jag vill göra med den är att rollspela.

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka