Nekad GalaX_Guld | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GalaX_Guld

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Ahlgren

Vad är ditt discord namn? galax_guld

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Börje Blåballe, 27 ÅR

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Snygg, Målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från en vacker, välbärgad stad och tillhör en rik och inflytelserik släkt. På ytan hade jag allt – men under ytan var det annorlunda. Jag har alltid haft det svårt i skolan, inte för att jag inte försökte, utan för att jag aldrig riktigt passade in. Det sociala var lika kämpigt; vänskaper var svåra att få och ännu svårare att behålla. Min familj började sakta men säkert ta avstånd. För dem var framgång och perfektion viktigast, och jag blev den som inte levde upp till förväntningarna. Till slut stod jag ensam. Men jag valde att inte låta det definiera mig. Nu har jag lämnat mitt gamla liv bakom mig och är här för att börja om. Jag vill skapa något eget – ett liv byggt på äkta relationer, nya drömmar och kanske en familj som inte bygger på blod, utan på tillit och gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer in med ett genuint engagemang för bra rollspel. För mig handlar RP inte bara om att spela en roll – utan om att skapa levande, trovärdiga berättelser tillsammans med andra. Jag bidrar med respekt, kreativitet och en positiv inställning i varje situation.

Jag är alltid öppen för nya idéer, olika typer av karaktärer och oväntade scenarier. Oavsett om det handlar om vardagligt drama, djupa karaktärsutvecklingar eller spontana händelser, är jag där för att lyssna, bidra och lyfta andras spelupplevelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som i slutändan leder till att den andra parten gynnas, oavsett om det sker medvetet, strategiskt eller oavsiktligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte vad jag minns och det är jag även väldigt mån om att inte göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasistiska eller nazistiska uttalanden och symboler är strikt förbjudna och att man ska visa respekt för alla medlemmar men även att man inte får använda servern för att marknadsföra andra servrar eller communities.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som trivs med att ta ansvar och har lätt för att samarbeta med andra. Något som jag tror är relevant för den här tjänsten är min förmåga att snabbt sätta mig in i nya uppgifter och att jag alltid strävar efter att leverera ett noggrant resultat.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka