Inaktuell Gahbewallah | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gahbewallah

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Maycol rundgren

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Saikz Ericsson, 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? En kaxig snubbe som tänker mycket på sina vänner och kommer alltid att backa dem kan vara oseriös är inte folk ser han mer än hans vänner

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En kille som kommer från balkan som flyttat till sverige när han var 14, framtids planer skaffa ett stort gäng som kommer ta över gatorna och tjäna mycket pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla får en rolig rp och att jag ska göra det bästa av situationer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna i ett scenario vilket menas med att man inte alltid ska göra något till sin egen vinning men också så att det blir kul o verkligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte har inte varit på servern alls länge men har varit på andra servrar och där har det varit att man antingen får coms eller att man blir bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fail rp vdm rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, inte mer än att jag tycker det hade varit kul o bli medlem då jag diggar servern som fan!

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka