Accepterad gagge | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gagge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: gagge

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gagge3s/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jappe

Vad är ditt discord namn? Gagge#9109

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Karre Larsson en karaktär född år 1992, älskar bila, hans största intresse! Han jobbar just nu med olja men siktar på att utbilda sig i att sälja bilar eller Laga dom då det är hans största intresse! Såklart han vill jobba med det också då :D
Han har tidigare i livet varit arbetslös men det ändrades snabbt när han kom till Multistaden, han tänker ta det lungt en stund i staden sedan där efter söka till bilfirman! Han jobbade innan med lite Canabis samt Poppy men slutade extremt snabbt då han inte ville riskera något och hamna i fängelse :D

Varför ska just du bli whitelistad? Då jag bidrar med extremt mycket aktivitet! Går inte i skolan atm så har tid när som att spela på servern. Har extremt mycket erfarenheter inom fivem sedan innan och kan därför ge er Bra RP samt roliga scenarion! Karre larsson är som dom flesta men ganska lugn av sig och kan själv tycka att det behövs lite fler lugna personer på servern :D

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag fastnat för denna server och kommit in mer hur allting funkar. Har lagt ner mycket tid på servern och känner att detta är en server jag skulle lätt kunna lira på!

Hur många timmar har du på FiveM? 1318

Hur hittade du Multistaden? Via serverlistan på fivem :D

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad här innan 1gång för RDM men det var en felban för Staffen som bannade mig visste inte hela historien därav felban

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen just nu, började nyligen igen med fivem efter en paus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka