Nekad gagge | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gagge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: gagge

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Chef

Vad heter du IRL? Jappe

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1300 typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Är extremt aktiv på servern, har mycket erfarenheter inom just denna kategori sedan innan då jag jobbat som chef på flertal servrar med just bilar! Då jag gillar att hålla på med bilar så pass mycket så tror jag att jag skulle passa det jobbet extremt bra :D

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat inom detta yrket på andra servrar, samt har varit chef på 2 andra servrar hos bennys som dom döpte jobbet! Har även jobbat lite här och där när det behövts!

Berskiv din karaktär? Karre Larsson en karaktär född år 1992, älskar bila, hans största intresse! Han jobbar just nu med olja men siktar på att utbilda sig i att sälja bilar, pimpa dom eller Laga dom då det är hans största intresse! Såklart han vill jobba med det också då :D
Han har tidigare i livet varit arbetslös men det ändrades snabbt när han kom till Multistaden, han tänker ta det lungt en stund i staden men känner sig nu redo för att ta tag i nästa stora steg och bli chef. Han har som tidigare skrivit mycket erfarenheter inom bilyrket och tror därför att han kommer passa perfekt! Han jobbade innan med lite droger men slutade extremt snabbt då han inte ville riskera något och hamna i fängelse samt att han insåg själv att han hamnade på fel tråd i livet och ville gå vidare utan problem!

Hur ofta kommer du vara inne? Kan vara inne ifrån 12-12 sen är det såklart att jag kanske inte är inne alla dom 12timmarna men kommer vara inne den största delen iaf!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yupp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka