gagge | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gagge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: gagge

Vad är ditt namn i verkligheten? Jappe

Vad heter du på discord? Gagge#9109

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När som helst, går inte i skolan så kan köra när som :P

Vad skulle du göra om du blir staff? Förbättra servern, få bort mer trollare, hålla koll så folk sköter reglerna och inte kommer undan med det, ta support ärenden i discord samt ta reports ingame om jag har perms t det :D

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Arå, Jag som staff=Trollare=ban=inga trollare=Ingen som förstör scenarion etc= bättre RP! Simple

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Var på SKRP, var ett bra tag innan jag lämnade som staff, Fungerade bra utifrån vad jag tyckte fick även en del bra feedback sen absolut får man alltid Feedback som man kan ändra på och göra bättre :D

Har du några tidigare erfarenheter? Yes som jag sa så var jag på SKRP har även haft en egen server där jag lärde mig en hel del

Vad kan du om skripts? Asså kan grunderna, kan de enkla sakerna som behövs men var ett tag sedan jag höll på med sånt

Varför vill du bli staff? Extremt aktiv då jag kan vara online när som, har redan nu när jag inte är staff varit online extremt mycket så kommer antagligen vara online mer om jag nu väl blir! Som jag skrev innan kommer jag försöka ta så många Ingame samt Discord ärenden som jag hinner med och hålla koll på trollare, de som bryter mot regler etc..

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Tog en paus nyligen ifrån fivem men är tillbaka nu så nej spelar inte på någon annan server

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ajjemän

Din staff ansökan är bristfällig, men är intresserad av vad du kan bidra med därmed kommer jag skicka vidare dig till Muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka