Nekad Gaby_bs | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaby_bs

Aktiv Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriella/Gaby

Vad är ditt discord namn? gaby_bs#8769

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2004

Berätta om din karaktär. Luna Sanchez är 27 år och föddes Chile men flyttade till sverige när hon va 2 år så hon kan både svenska och spanska. Hon har tidigare varit i ett förhållande där hon vart lämnad skadad både fysiskt och psykiskt så hon håller sig lite för sig själv men när hon väl känner att hon känner sig trygg med någon så öppnar hon upp sig mer o mer. Luna älskar att hjälpa folk och hon har tidigare studerat på gymnasiet i linjen vård och omsorg dock kommer bara ihåg lite, dock är hon otroligt lätt lärd men ibland kan hon glömma några saker. Luna flyttade till en ny stad då hennes ex bara försöker få tillbaka henne och skada henne mer men det hon strular mest med är om hon gillar killar eller tjejer... det får vi se och vänta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet i rp då jag spelade i en annan server som tog borts då de va för lite aktivitet i den. Kan både jobba som sjuksköterska eller något annat som behövs men jag är bara tillfällig från fredagar till söndag kväll då jag jobbar i en annan stad och sover över en familjemedlem resten av dagarna, men lov och sånt så är jag hemma och kan spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna och att scenariot bli kul för båda partnerna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Letade servrar i FiveM och la märke till Unive och tyckte servern va jättebra så jag stannade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka