Accepterad Gaby_bs | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaby_bs

Aktiv Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriella/Gaby

Vad är ditt discord namn? gaby_bs#8769

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2004

Berätta om din karaktär. Luna Sanchez är 27 år och är den äldsta av 2 barn, hon har en bror som är 19 år och heter Victor Sanchez (han är född i Sverige). Luna är född i Chile då hennes mamma flyttade från Sverige innan hon vart gravid med henne men va tvungen att flytta tillbaka då hennes pappa (Daniel Silva) var otrogen mot Lunas mamma (Angelica Sanchez). Så Lunas mamma bestämde sig för att flytta tillbaka till Sverige medans hon va gravid med Victor efter de skilt sig. Därför kan hon både svenska och spanska. Hon har tidigare varit i ett förhållande där hon vart slagen flera gånger om och inte kunnat lämna sitt ex det är därför hon håller sig lite för sig själv men när hon väl känner att hon känner sig trygg med någon så öppnar hon upp sig mer o mer. Luna älskar att hjälpa folk och hon har tidigare studerat på gymnasiet i linjen vård och omsorg dock kommer bara ihåg lite. Hon är otroligt lätt lärd men ibland kan hon glömma vissa saker. Luna flyttade till en ny stad för att få en ny start i sitt liv och för att kunna hitta det hon älskar och kanske nån hon kommer älska i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela med en Hög och en utvecklad social RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul inte för att man ska vinna alla scenarion och att man alltid ska spela med social RP för att RPA är för att alla ska ha kul. Jag kan bidra till ett socialt och bra rp tillsammans med massa skratt och bra stunder.
Denna server tror jag kommer vara perfekt för mig eftersom att den verkar väldigt seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna och att scenariot bli kul för båda partnerna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Letade servrar i FiveM och la märke till Unive och jag gick med i servern och jag tyckte den va jättebra så jag stannade och nu försöker jag bli medlem så jag kan uppleva ur det är och RPa i denna server.

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den muntliga delen lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka