Nekad Gaby_bs | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaby_bs

Aktiv Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100252668/

Ditt Hex-ID: steam:110000143f2d1fc

Vad är din discord tagg? gaby_bs19

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-13 221209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag plockade och dumpade en kropp som jag trodde va inom vårt område

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det avlossade ett flertals skott utanför vårat gänghus (Kingsmen) sedan så fick jag ett flertals prios och jag valde att åka dit så ser jag ett flertals kroppar vid gps punkten. Jag valde då att ta kroppen och dumpa den då jag fick reda på att det va samma person som överlämnade en av mina medlemmar till våra rivaler (Sinfull). Men tänkte också ta bort de från vårat område då det kan väcka en del ögon hos polisen om flera kroppar är utanför vårat gänghus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För mig så va den hälften felaktig och hälften inte, då jag har rätt att skydda mitt gäng från att poliser ska storma in pga att det sätt en del kroppar utanför oss men ändå så va den rätt för jag tänkte inte mig för om jag har rätt att dumpa han eller inte då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har har 1 ban som va giltig tror jag dock va det när jag va ny till att vara kriminell och ny till servern. Det va när jag döda en grabb bakom marja-lisa (drive-by).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade bara kunnat ignorera kropparna eller bara tagit de till sjukan, men tanken att han lämnade över min medlem till våra rivaler kom åt mig och gjorde ett stort misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska dumpa kroppar hursomhelst bara för att de gjort något mot vårat gäng.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att om jag försöker försnabba ärendet kommer överklagan bli automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka