Inaktuell Gaby_bs | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaby_bs

Aktiv Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriella

Vad heter du på discord? gaby_bs19

Ange ditt födelsedatum 10 December 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag bryr mig om denna servern jätte mycket och vill släppa in kompetenta spelare som kan förbättra servern och sprida den. Tror jag kommer gillar att läsa deras ansökan och se hur Unik karaktär dom har skapat som kan få in rolig och social RP till servern. Därför har jag bestämt mig till att ansöka för att bli MA för att kunna få in nya spelare till servern och se till att dom kan reglerna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Då för att jag är väldigt aktiv och bryr mig om server rätt så mycket, jag vill kunna hjälpa till med att ta in nya spelare till servern, jag kommer läsa igenom alla medlem ansökan och kollar så att de är skriven bra och tydligt, då när jag tar någons intervju jag ska prata jätte lugnt och inte för snabbt så att jag inte stressar personen, jag ska ta min tid på att ställa frågorna så att jag inte stressar någon, ifall det finns vissa regler personen inta kan då ska jag säga till att förklara dom rätt så bra och tydligt så att hen lär sig dom och det absolut jätte viktigt att man ska kunna alla regler.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig, snäll och inte arg eller hetsig, man ska vara lugn och inte prata slarvigt, man ska respektera alla, ifall någon har en fråga man ska försöka vara en bra lyssnare och försöka hjälpa personen. Det är väldigt viktigt att vara trevlig och vara villig att prata.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem så måste man såklart kunna grundreglerna, Varenda Medlem på Unive påverkar servern stort, man kanske tror att Medlem rollen är inte något så viktigt men det är det inte alls, det är den viktigaste rollen, sättet alla medlemmar RP:ar på påverkar serverns rykte, så det är därför man ska säga till att alla Medlemmar kan reglerna bra och kan RP:a på en hög nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det är viktigt att man är en aktiv spelare och alltid är en del av Community, Varje Medlem på Unive ska kunna hålla en bra och hög RP:a nivå, då ska man inte "lalla" och respektera alla både ooc&ic, Viktigaste av allt är att man följer reglerna och visar respekt mot alla. Dom måste oxå förstå hur mycket Medlem rollen betyder.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som Medlemskap Ansvarig, ska alltid kunna ha tid till att läsa dom nya Medlem ansökningar, jag måste se till att den är skriven bra och är utvecklad, som MA så har man jätte stor ansvar när man godkänner någons ansökan/intervju, för varje ny medlem som släpps in på Unive måste kunna alla reglerna bra, Man ska alltid visa kärlek till alla och vara trevlig/hjälpsam. Som MA så får man kanske inte RP:a lika mycket då man har lite "staff" arbeta att göra, men man ska alltid visa sitt aktivitet i servern och sköta allt annat bra. Jag var Helper i lite mer än 1 månad och då tog jag det jätte seriöst så jag slutade med att RP:a typ för att lägga ner all tid på att göra staff arbete, jag känner att det är något jag är bra på att ta bra ansvar över.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är ganska aktiv. jag är uppe från tidigt på morgonen till sent på natten samt aktiv från mobilen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte riktigt :D

+Rep riktigt mogen, trevlig samt kompetent och hon har dessutom varit helper här innan och då var hon grymm på det hon gjorde💯💪🏽

+rep mest kompetenta person man kan leta efter väldigt seriös med allt kommer 100% vara bästa staffen.

+rep tidigare varit både trainee och MA, gjort ett fantastiskt jobb. Behövs i teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka