Nekad Gabriexlo | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabriexlo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198168954273/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabrielo#0001

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Larsson han är uppväxt i Brottby, Uppsala. Han var en otroligt ordningsam kille i sina yngre dar då han alltid var otroligt verbal enligt lärarna och var otroligt uppskattad bland andra barn. Vid 14 års ålder blev Martin befordrad inom scouterna och började få ögon på andra mål i livet. När Martin väl var runt 15 års ålder så blev hans skola besökt av två polisinspektörer. Då blev Martin genast fast vid vad hans nästa yrke skulle vara, polis. Han började läsa mer och mer om polisutbildning och är nu äntligen myndig och 22 som är minimum gränsen för polis. Han har nu anlänt i Unive staden och är redo och ta an den.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag kan bidra med bra rp, trevliga scenarion och en bra gemenskap där alla kan trivas och njuta av eran fantastiska roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För då känner jag att jag får mer tillgång till servern och blir accepterad in bättre. Vill inte vara någon no-namer heller, vill bidra till bra rp och skapa ett namn för mig själv.

Hur hittade du Unive? FiveM sökmeny.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli polis och eventuellt MC(på en annan karaktär givetvis).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden Roleplay och Swedish KnightRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka