Accepterad GabrielSH | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/ GabrielSH

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#4893

Vem var det som bannade dig? Yro

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde i 200kmh+ i stan och rpa inte på skador när jag krocka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min gäng bil som jag skulle testa hur mycket den tålde (väldigt sunt förnuft) sen krocka jag flera gånger och rpa inte på skador. Jag gjorde detta för knappast någon var online denna tid och hade i princip ingen risk att förstöra rp för någon annan. Men fortfarande inte alls okej att bete mig så här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig ban. Jobbigt med 8 dagar som jag skrev i sista överklagan då jag precis har fått sommarlov och vill kunna spela på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för vdm, krim utan krim, för länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja som jag skrev sist inte RPA på detta vis om det ens kan kallas RP. Extrem sunt förnuft att köra 200kmh och krocka sen inte ha ont alls. Så rpa på mina skador samt inte köra så snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltid rpa på skador och inte köra så snabbt i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka