Nekad GabrielSH | Ban Överklagan [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/ GabrielSH

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#4893

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: ikea2.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fear rp och grov powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett univados område som något mafia gäng hade tagit över, jag och min kompis satt i vår bil och snackade med dom och sedan kommer en till bil upp till området. Jag skulle gissa på att det satt runt 4-5 pers i bilen och en person hoppar ut och börjar rikta sitt vapen mot vår bil. Han säger ut båda två och upp med händerna men jag bestämmer mig för att köra iväg. Sedan avlossar personen några skott mot vår bil bakifrån och jag kör vidare medan de jagar oss en lång bit. Jag krockade en gång och volta bilen och åkte iväg direkt utan att rollspela på skador. Jag rollspela litegrann men inte tillräckligt efter att ha voltat en bil vilket man antagligen hade blivit medvetlös av i verkligheten eller dött. Sedan kör jag iväg och blir påkörd av dom som jagar oss då åker jag iväg igen. Sedan säger min kompis att jag borde köre till piren och hoppa från den med bilen. Jag väljer då att göra så och kör i över 200km/h ut från piren ner i vattnet men hoppar ut mitt i luften. Man skulle slagit sig rejält av detta i verkligheten såklart. Sedan står dom och försöker skjuta oss från piren men träffar inte. Sedan var detta scenario slut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig bann men samtidigt har jag suttit och gjort massor av överklagande i över 1 vecka nu. Banner var 14 dagar och har gått mer än 8 dagar nu. Jag förstår att jag gjorde grova regelbrott och det kommer inte hända igen. Jag vill verkligen kunna spela Unive igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 14 gånger förut. Jag är just nu gulmakerad, jag har ej blivit bannad på jätte länge förutom när jag blev perma bannad för mods av en korrupt mods vilket jag kunde överklaga. Har verkligen försökt att inte bli bannad och lärt mig av små saker som man har blivit bannad för. Jag har aldrig blivit bannad för krim saker förut och ångrar det som fan nu. Jag kommer verkligen aldrig göra något liknade igen någonsin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hoppat ut bilen när personen började rikta sitt vapen mot mig och sa att jag skulle hoppa ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen aldrig Fear Rp eller powergama sådär igen. Jag ångrar det verkligen och har förstått att jag gjorde stora fel. Jag har suttit min ban nu i över 8 dagar och hoppas verkligen krim ansvariga kan låta mig komma tillbaka lite tidigare, det skulle uppskattas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka