Accepterad GabrielSH | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/ GabrielSH

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#4893

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-25 211711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Krim saker i twitter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev söker basebollträ i twitter vilket var dumt, jag frågade min pollare i occ om man kunde göra det för jag visste att man inte fick skriva om krim saker i twiitter. Jag har varit krim snart över ett halvår och rpat väldigt länge som krim. Men trodde verkligen man fick skriva om ett träslag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig, men jag trodde verkligen det var okej att skriva om ett slag trä i twitter men aa my bad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 19 gånger förut. Jag blev perma bannad för mods av en korrupt mods vilket jag kunde överklaga. Har verkligen försökt att inte bli bannad och lärt mig av små saker som man har blivit bannad för. Jag har aldrig blivit bannad för krim saker förut och ångrar det som fan nu. Jag kommer verkligen aldrig göra något liknade igen någonsin .Inte. Är grön makerad men har förut inte blivit bannad på jätte länge nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mmm inte skriva det där i twitter såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aldrig skriva om vapen i twitter!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka