Nekad GabrielSH | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdcekfggab

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960768946/

Ditt Hex-ID: 11000010007adb2

Vad är din discord tagg? GabrielSH#6567

Vem var det som bannade dig? Tonkvist1

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag frågade om jag kunde swisha en admin som precis hade bannat mig för RDM i 14 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad i 14 dagar på GTA-severn och försökte bli unbannad på unive men min förfrågan blev nekad. Sen skrev jag till Tonkvist1 på discord och frågade om jag klunde bli unbannad för 100kr swish.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann men jag har försökt att bli unbannad ett tag nu, jag lovar att jag kommer skärpa mig och sist skrev @Tonkvist1 ¨inte okej för fem öre¨ vilket jag tycker är lite oprofionellt då jag har skickat den flera gånger och sagt att jag verkligen vill bli unbannad på Disocrd servern. Skulle väldigt gärna få en chans till....

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad 5 gånger på GTA servern 3 senaste månader för RDM och krim utan krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer seriös och rollspelad bra och inte frågat något så dumt som att bli unbannad för pengar. Lovar jag inte kommer göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, men samtidigt verkar det som jag bara blir nekad nu... Skulle verkligen vilja bli unbannad på discord server,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka