Nekad gabriel olsson | Medlem ansökning[D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel olsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe

Vad är ditt discord namn? lowe#0629

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Förnamn: abdi Efternamn: kadir, Han är från Sudan han har bot i Sverige i 3 år men han kan inte så mycket svenska han hoppa över SFI klassen och ville bara göra sina own bussnines han har tat hit sin familj och han är riktig krigare, Han repar Sudan och Somalia och om någon snackar skit om hans land så dör den på direkten utan någon tvekan han blinkar aldrig för han måste hålla vakt och den som testar hans bror testar han. Han tänker på att gå med i ett gäng och kriga men då måste det var ett bra gäng och som är bra på RP och han kommer prata mycket Svengelska men man kommer bli van. Han dör för Sudan och om det någon som testar får den se. Han kommer alltid vara startklar och alltid räpa Sudan och sina Trakter och han är lite bossig men samtidigt chill mot the boys. som sist så har han jobbat några jobb som meko så han kan laga bilar han vill även gå med i något street gäng som söker medlemmar för han tycker att dem skulle passa honom. Det ska var ett gäng som kan acceptera honom och kan backa han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan komma med en bra stämning och komma med en bra social rp jag kan ge tips till i förslags kanalen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska spela för att de är kul inte för att vinna och tänka på motpartens sida. Som i riktiga livet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. suntförnuft, vdm, rdm, powergaming, metagaming, failrp, copbaiting, fearp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på denna surver innan och jag har kört på massa andra

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan rpa och jag skulle vilja bli staff då jag har vart staff på ett antal olika survrar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka