Nekad gabriel | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111378529/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? gabriel tomat#9138

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min bakgrund: Jag har jobbat på många olika saker i staden jag bodde i innan i unive tillexempel bil firmor Securitas och som mekaniker. Gabriel (min karaktär) är 23 år gammal gillar bilar motorer och träffa olika personer. Gabriel väldig hård men också snäll och känslig avundsjuk och kan bli stressad rätt lätt :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag slipper vara den som är utanför i kompis gänget längst bak i motorvägar och sånt och så jag kan skaffa ett jobb så jag och min flickvän kan få lite pengar för det är lite kris just nu. Och så jag kan få pengar för min flickvän ha en BMW m4a och jag skulle gärna vilja överraska henne med en sån. Och så vill jag gärna ha lite pengar så jag inte slipper vara sist och sånt :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ja du det är strikta regler många sköter sig så det är liksom inte bara blodbad och sånt skit som det är i andra servrar.

Hur hittade du Unive? Mina polare ska till mig att dem spelade på denna servern så jag testade och det va väldigt kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min flickvän inte behöver oroa sig för räkningar och sånt där så hon bara kan ha det skit kul så kan jag slita för det vad hon får för hon är den bästa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag och min flickvän ska ha det bra inte behöva stressa och skit.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör faktiskt inte för det här är den bästa :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka