Accepterad Gabriel markovic | Chef-jobb ansökan [GSP] [authors]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Amz

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Amar

Vad heter du på discord? Arks#3182

Hur gammal är du? 14 född 08 så jag fyller 15 detta år

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? rpar kriminell på en karaktär och jobbar mest på den andra, min andra akraktär där jag jobber är den som jag vill vara chef på

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill gärna få det mer aktivt och förbättra den sociala rpn i unive så att det t.ex blir som en grej att folk drar till pizzerian på kvällen och köper en pizza. Vill oxå bygga upp hela pizzerian service och struktur som ett företag, vill ha hög, rolig och seriös rp nivå och försöka få många men ändå bra anställda, för du vet vad man säger, kvalite över kvantitet, jag vill bygga upp det och få det mer aktivt än någonsin. skulle oxå tycka att det skulle vara vara väldigt kul att bli chef på GSP/ att rpa som chef, vill förbättra rpn för vissa saker och jag tror att om många socialicerar sig genom att vara på gsp kanske det hjälper. jag vill oxå göra roliga event som folk kan delta till för att förbättra sociala rpn här på unive och för att göra det kul för alla på servern, sen kommer jag ju såklart möta alla kunder med trevlig ton och se till så att alla som jobbar där bemöter kunderna bra så dem känner sig välkommna och bekväma, jag ska se till så att ingen korruption händer för då får dem sparken och blir förmodligen bannade. och inget lall alls, och såklart vara trevlig mott alla mina anställda. jag kommer oxå tänka på vem jag anställer och absolut inte vara desperat och anställa folk med t.ex dålig attityd och liknande. och såklart om jag fixar stora event så hoppas jag att det blir bra reklam till pizzerian. oxå när jag skriver ut annonser i chatten ska dem vara bra och tydliga, jag ska se till så att alla andra oxå skriver bra annonser. hoppas det blir en gemensam grej att liksom gå till pizzerian och käka pizza och snacka med varandra, det skulle vara fantastiskt. och såklart ge ut bra löner så att folk vill jobba här. jag kommer oxå kunna spendera både IRL pengar och IG pengar för att hjälpa företaget, sen kan jag ju oxå använda mig av bra kreativitet med vissa saker

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? IRL har jag sommarjobbat i ett bageri, så där har jag rätt så mycket erfarenheter, jag är smart när det gäller att få ihop ett bra team som kan jobba bra, jag kan finna bra struktur mellan personer, är rätt så bra på att leda saker och hantera saker, och jag har jobbat på mikaelssons, gripen taxi och lite annat, sen så kan man ju få hjälp av mina anställda senare på och oxå biträdande och liknande lite senare när någon blir det, så ja, jag skulle säga att jag är rätt så erfaren när det gäller detta, jag har oxå varit viceboss i flera gäng där jag har lärt mig hur man jobbar ihop och sammarbetar. jag vet hur man beter sig bakom kassan och hur man lär folk hur dem ska bete sig och jag ska vara strikt med att alla anställda är trevliga mot kunder så dem känner sig trygga. för tänk om jag ska gå in på en pizzeria och den som jobbar där har dålig/tråkig attityd och inte bryr sig om kunden, då kanske man inte vill köpa mat där.

Hur ofta kommer du vara inne? (Väldigt ofta, kanske 5-8h om dagen nu på sommar lovet, på skoldagar kanske 3-4 timmar,) sen när jag har fixat allt, alltså fixat ihop ett bra team, och allt rullar på som det ska kan maj ju testa kanske 1-2 dagar och vara lite mindre aktiv och se hur det går, och när någon som jobbar där är tillräckligt pålitlig så ska ju dem såklart bli, personal ansvarig eller biträdande, och då kanske dem kan hjälpa mig att hålla ihop det och bygga upp struktur, så man får se hur allt går, sen kan jag bestämma exakt hur mycket jag ska vara inne. sen är ju jag vaken ofta på natten så om man räknar med hur aktiv jag är på natten och dagen sammanlagt nu på sommarlovet så kanske jag är inne 8-11 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100%, det skulle inte göra mig besviken eller arg om jag inte blev chef, jag vill stanna på unive så länge jag kan.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, bara unive

Har du läst våra Regler? Yes, har läst dem och följer alltid dem när jag rpar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka