Nekad gabriel.j.bergquist@gmail | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe#0542

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt lugn och tyst person men han kan snabbt bli arg, han har intresse för bilar och gillar att köra bil. Som barn så blev han ofta kränkt av sin pappa och det har gjort han deprimerad, för att ta ut sina känslor kom han in i den kriminella världen där han efter en skottlossning med ett annat gäng blev svårt skadad, därför flyttade han till Unive för att starta ett nytt liv och rätta till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När min karaktär är på gott humör så kan han vara väldigt rolig och sprida goda stämningar. Han är även öppen för att alltid hjälpa folk som till exempel behöver en skjuts.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för alla på så sätt att man inte utnyttjar folk i en rp genom att typ ta folks bilar hur som helst och springa runt och slå alla.

Hur hittade du Unive? Jag har hört och sett mycket om Unive och ville gärna testa eftersom det verkade som en så seriös rp server som dem flesta jag testat inte är och då är det inte lika roligt som Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka