Accepterad gabriel andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel andersson

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929942309/

Ditt Hex-ID: steam:110000139cc1725

Vad är din discord tagg? Gabbe#5064

Vem var det som bannade dig? Diaz#9999

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 163515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig för jag sköt alldedes för mycket under en,två dagar vilket jag ångrar nu så därför jag jag en ban överklagan just för jag vet att jag gjorde fel men jag vill få en skans till att vissa att jag kan ha social rp och inte bara sjuta så jag hoppas på att jag ska få en ny skans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här att jag var med i ett gäng och under denna period så hade vi gäng krig med 2 till 3 gäng så det var en hel del skottlåsning men till mitt försvar så var det mycket gängen som kom till oss och började sjuta sedan sköt jag tillbaka vilket jag tyckte var dåligt gjort. men det är ju ok att sjuta mot en bil en gång per vecka eller så men det jag var valde att göra var att jag valde att sjuta hela tiden mot dom som kom och drivbya oss och gick upp på tak och sköt oss det var mycket dumt av mig men helt tänket så blev det aldedes för mycket gäng krig och alldedes för mycket sjutande just och då han jag sjutit extremt mycket och då blev jag permanent avstängd från unive för problemspelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban jag sköt alldeles för mycket hade ingen social rp utan jag bara sköt och startade maser av skottlossningar vilket var vädligt dumt av mig att göra men lovar att inte göra om det om jag får komma tillbaka lovar att jag lärt mig av min ban har varit bannad i nästan 1 månad och jag känner värkligen att jag har lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 38 bans sedan tidigare men dom flesta bansen har varit när jag ej var medlem på unive rp men när jag hade lärt mig rp och skaffat medlem så var det inte allas lika mycket banns men det kunde hända att jag blev bannad för rdm eller något sånt men när jag blev krim så lungnade allt sig ganska så rejält men man var dum ibland och blev bannad för suntförnuft någon gång sen har jag faktist varit p bannad en gång innan men det var för min lille brosa hade sicka inv till hans server till Philip320 men det löste sig en annar mins jag ej något mer så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hur jag kunde gjort det anorlunda jag skulle kunnat tänkt efter och dragit ner på sjutandet sedan så skulle jag kunnat undvika alla skottlossningar och inte gått in i några skottlossningar. Jag skulle kunna quita innan skotträningar sker bara för att ta det lungt ett tag jag skulle kunna göra så mycket för att undvika bannan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag värkligen denna bannan har fått mig att tänka och jag vill börja ha en super bra rp göra många roliga och bra senarion och det menar jag värkligen somsakt har varit banna i nästan en månad och har tänkt klart nu. och vill tilläga att jag vill värkligen köra på unive så om jag skulle bli unbannad så kommer jag inte göra något regel bortt som leder mig hit till banöverklagan igen utan jag kommer satsa allt på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka